Doprava
Doprava
Řidiči všech dopravních společností by vám měli přivést balík následující pracovní den po tom, co zásilku odešleme.
Balíčky posíláme těmito způsoby:
- Přepravními společnostmi DPD, GLS
- Zásilkovna
- Osobní odběr
Odběrná místa Zásilkovna 
Zásilku budete mít připravenou na jednom z odběrných míst. Jakmile bude mít Zásilkovna balíček u sebe, pošle vám e-mail s trackovacím číslem. Po doručení na zvolené místo obdržíte potvrzovací SMS a e-mail s heslem, které budete potřebovat pro vyzvednutí. Pokud si balíček do 7 dní nevyzvednete, vrátí se zpátky k nám.
Zásilkovna doručuje balíky jen do určité velikosti, kdy součet všech stran krabice dá dohromady maximálně 120 cm.
Reklamace poškozené zásilky
Pokud je zásilka zalepená páskou kurýra nebo jakkoliv porušená, máte právo nahlédnout do balíku před dopravcem.
Pokud je na zboží závada, můžete balík odmítnout nebo sepsat s kurýrem protokol o poškozeném zboží. Ten potom můžete uplatnit při reklamaci.
Pokud si myslíte, že by zboží v balíčku mohlo být poškozené nebo může něco chybět, zásilku nepřebírejte a ihned nám dejte vědět.
O jakkoliv poškozené zásilce nás ihned informujte a domluvíme se, jak postupovat dál.
Osobní odběr
Objednané zboží si můžete ZDARMA vyzvednout na naší prodejně.
Ceník dopravného
Způsob dopravy | DPD | GLS | Zásilkovna | Osobní odběr | ||
Forma platby | hotově | 150,-Kč | 150,-Kč | 79,-Kč | 0,-Kč | |
dobírka | 150,-Kč | 150,-Kč | 79,-Kč | 0,-Kč | ||
bankovní převod | 150,-Kč | 150,-Kč | 79,-Kč | 0,-Kč |
Při nákupu nad 4000,-Kč doprava zdarma |